torsdag 26 juni 2014

Min favorit på Chelsea Flowershow 2014: Vital Earth The Night Sky Garden

Vital Earth The Night Sky Garden



å ja ja lite många bilder på dammen.. 
Bara älskar detta! Dammarna, växtvalen, kombinationerna, känslan, materialen… allt
Gick inte alls att riktigt återge känslan på bild. Men jag njöt på plats, flera gånger återvände jag.

Har redan lagt beställning på stjärnhyacint inför hösten och ja fler aklejor, gräs och kungsljus blir det hos mig med. Man kan inte ha för många av dem helt enkelt:) 

I vår egen trädgård byggs just nu vedskjul/vindskydd/inramning/kuliss… ja allt i samma;)
Bilder kommer så klart. Men först en tur till Umeå och 1000 trädgårdar!
Hoppas ni tar tillfället att se alla öppna trädgårdar nu på söndag. Finns inte mycket som slår upplevelsen att få trampa runt i en trädgård tycker jag






3 kommentarer:

  1. Så trevlig blogg du har! Första gången jag hittat hit, men det blir säkert fler. Spännande att följa en trädgård i Åre som kanske har lite tuffare förutsättningar än jag här i småländska zon 4.
    Också roligt att se bilder från Vital Earth The Night Sky Garden eftersom jag inte hade möjlighet att åka över själv.
    Ha det fint
    Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anette, ska genast titta in till dig med!

      Radera
  2. Titanium's teeth dog - The Pit-Aged Spades
    ‎Titanium's teeth dog · ‎The Pit-Aged Spades · ‎The Spades: Spades, nier titanium alloy Solitaire, ford escape titanium 2021 and titanium bolt Great ‎Forged Pins titanium armor · ‎Solitaire titanium i phone case · ‎Hades · ‎Bucks

    SvaraRadera