onsdag 24 april 2013

Nordiska Trädgårdar 2013- del 2



jag säger bara:  Himmelstalundsgymnasiets Växtkraft Hej Vilt!
Bara älskar vad de gjort. Så duktigt jobbat med ljus, ting och liv. Stort plus till er alla som fick alldeles för lite uppmärksamhet tycker jag. Å ja jag kände mig väldigt hemma där;) Bara måste hitta en gammal cykel och måla den... och och och 


 Föreningarna hade verkligen inbjudande montrar och många många ideér och kunskap att bjuda på.
Mmmm



nytänk i koloniträdgårdsvärlden, I Like!

Årets stora trend, måste väl ändå vara äng. Så äng, plantera äng!!! Pratensis sålde plantor med ängsblommor. Jag flög ju så det blev inga. Men suktade såklart
Skansen så mycket Skansen, fint



mer från Nordiska Trädgårdar 2013 i mitt balkonginlägg: http://lithenstradgard.blogspot.se/2013/04/nordiska-tradgardar-2013-balkongfrossa.html


å japp, ett mässinlägg till blir det nog minsann från årets idéträdgård som jag blev inte så lite kär i:)



2 kommentarer:

  1. Cykelmontern var riktig mysig! härliga färger och så där trevligt ruffigt!
    Ha de
    Mariana

    SvaraRadera
  2. Vika underbara bilder du bjuder på, tack säger jag som inte ade möjlighet att vara där. Det är lite väl stora avstånd att åka runt på allt.

    Kram Anna

    SvaraRadera