söndag 4 mars 2012

Trädgårdstoppen - missade du?



Missade du starten i kväll kl 19.00 i TV8? Skynda till tv8play, som förhoppningsvis snart visar första avsnittet av andra säsongen. Bättre än någonsin känns det som. Otroligt vilka fantastiska trädgårdar det finns i Sverige, underbart att få besöka dem från tevefåtöljen. Sirka Westbergs trädgård i Bollerup var helt underbar, se mer av den här: http://www.tv8.se/tradgardstoppen/tradgardarna/sasong-2/skymningstradgarden. Önskar mig bara lite lite bättre bilder, annars är jag helnöjd. Så himla trevligt med trädgårdsteveprogram av trädgårdsfolk. Det värdesätter jag enormt!
.
bild: tv8.se

bild: tv8.se

3 kommentarer:

  1. Kul att det har startat igen!
    Att få se en massa fina trädgårdar.
    Mariana

    SvaraRadera
  2. Ska förståss följa det här även om jag inte hunnit se det första avsnittet. Ibland tycks allt hamna på samma dag i almanackan!

    Ha det så gott
    Kristina

    SvaraRadera
  3. Ja, det missade jag. Tur det finns på "play" liksom andra trädgårdsprogram jag missat. Måste ta mig i kragen och hinna se lite innan de tar bort dem!!

    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera